Saturday, April 13, 2013

ΧΕΡΜΑΝ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, ΕΝΩΘΕΙΤΕ!

Αφιερωμένο εξαιρετικά, αυτό το καταπληκτικό βιντεάκι του Γερμανού κωμικού Loriot, σε όλα τα καλά μου φιλαράκια, που είμαι σίγουρος ότι θα ταυτιστούν απόλυτα με τον γλυκύτατο, και υπομονετικό, και ιερομάρτυρα Χέρμαν, που επιστρεφει κουρασμένος από τη δουλειά του στο σπίτι, και το τελευταίο που περιμένει είναι αυτό που τον περίμενε!

 



Κουράγιο:

Γιάννη μου. Φάνη. Νίκο. Νικολή μου (από Δέσποινα, εσύ). Δημητρό μου. Δημητράκη μου. Γιάγκο, αγόρι μου. Γιωργάρα μου (ωχ-ωχ-ωχ τι έχω ν' ακουσω από την Χελ!). Βάσο (λίγο σε ξέρω, αλλά νομίζω ότι εμπίπτεις!). Γιωργάρα μου (της Αλεξάνδρας, που ειναι πιο ήπια περίπτωση, αλλά σε βάζω και σενα μη παραπονεθείς), Βασιλούδι μου (το ίδιο ισχύει και για σενα), Κωστή μου (κι ας νομίζεις ότι την έσκισες τη γάτα), Μάριέ μου (Ταβέλλα, ώχ-ώχ, και εδω θ' ακούσω τον Εξάψαλμο), Χριστόφορε αγόρι μου (εσύ τουλάχιστον έχεις το P-Βοx για bunker!), Αντώνη μου, Διονυσάκη (που τη κοπάνησες σημερα για Κατάρ), Ρίκκο μου (παραλίγο να ξεχάσω τον ήρωα των ηρώων!), Δημητρό μου (σε βάζω δυό φορές, τιμητικά), Στράτη μου (αν και σε τρώει, νομίζω, λιγάκι!), Σωκράτη (εσύ δεν δικαιούσαι - ακόμα, τουλάχιστον), Κρέας μου (αυτό δεν αφορά εσένα - Χέρμαν είναι το Σοφάκη!), Δημήτρη (μαέστρο μου), Κώστα (ποιητή μου), Φιλιούδι μου (πως να σε ξεχάσω εσένα;), και όσους άλλους ξέχασα!

No comments:

Post a Comment

Ο Νορβηγός ζογκλέρ*

  Στο τρένο, Παρασκευή κατά τις 11.30 το πρωί, από Κηφισιά-Μοναστηράκι. Ως το Ηράκλειο είχε γεμίσει το βαγόνι μας. «Ποιοι είμαστε;», θα αναρ...