Tuesday, April 30, 2013

ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ...




ΘΕΛΩ να σου κάνω κακό, σε παρασέρνω στο διαμέρισμά μου, βγάζουμε τα μάτια μας, τα καταγράφω όλα σε DVD, σε εκβιάζω να μου κάνεις την τάδε μεγάλη χάρη, εσύ αρνείσαι, εγώ πάω και δίνω το επίμαχο ροζ DVD σε δημοσιογράφους που πάντα είναι πρόθυμοι να συνδράμουν στο λειτούργημα της ενημέρωσης της κοινής γνώμης, κάποιος όμως λέει «έεεε, που πας ρε εξυπνάκια, αυτή είναι καραμπινάτη παραβίαση ιδιωτικών δεδομένων αυτού που παρέσυρες, έκφυλε, στο διαμέρισμά σου», με πάει στο δικαστήριο, και αυτό με αθώωνει διότι το επίμαχο υλικό, λέει, πρέπει να αποτελεί αρχείο, και «αυτό» δεν είναι αρχείο «αφου δεν είναι ταξινομημένο και ομαδοποιημένο, πες μου λοιπόν, δεν ζουμε στην ομορφότερη χώρα του κόσμου;

1 comment:

  1. Καλό μήνα καί καλή πρωτομαγιά φίλτατε Χρήστο.

    Επειδή καταλαβαίνω σε ποιά περίπτωση αναφέρεσαι , τι κάνει άλλωστε νιάου νιάου στα κεραμύδια ! θέλω σε παρακαλώ καί εσύ σαν δημοσιογράφος να συνεχίσεις να καυτηριάζεις πέραν όλων τών καί τα αρνητικά του συναφιού σας ! όπως απο κάποιον σωστό δικηγόρο έχω την ίδια απαίτηση για τον δικό του κλάδο , απο έναν ειλικρινή καί αμερόληπτο δικαστή το ίδιο ( λέμε τώρα ! ) κ.λ.π. μόνο άν ξεκινήσουμε να καυτηριάζουμε πρώτα τα του οικου μας μπορεί να γίνει κάτι .

    Καλή Ανάσταση Κυρίου αλλά και Έθνους !
    Αγγελίδης Θεόδωρος

    ReplyDelete

Ο Νορβηγός ζογκλέρ*

  Στο τρένο, Παρασκευή κατά τις 11.30 το πρωί, από Κηφισιά-Μοναστηράκι. Ως το Ηράκλειο είχε γεμίσει το βαγόνι μας. «Ποιοι είμαστε;», θα αναρ...