Friday, April 12, 2013

ΜΙΚΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ (11.04.2013)

Καλημέρα σας, και κλωσορίσατε στην εκπομπή μας, σ' αυτό το ιδιότυπο web-radio, εδω στο filoftero, όπου δεν έχει δικαιοδοσία κανένα σωματείο.

Στο "Δευτερο Πρόγραμμα" δεν υπάρχουν ούτε σήμερα "Μικρές Ιστορίες" 10-12. Υπάρχουν "άλλες ιστορίες", απίθανου κάλλους, που θα τις πουμε κάποια άλλη φορά, διότι είμαι σίγουρος ότι δεν μπήκατε εδώ για να σας μαυρίσω τη ψυχή. Επισημαίνω, απλώς, ότι είναι εξαιρετικά παράδοξο αυτοί που αντιδρούν (και καλώς) εναντίον κάθε μορφής λογοκρισίας - και υπάρχει αυτή στην ΕΡΤ, αλλά και αλλού - πολύ ευκολα αποφασίζουν να λογοκρίνουν άλλους, όπως συνέβη στη δική μου περίπτωση, όπου "στοχοποιησαν" τις στάσεις εργασίας τους στην εκπομπή μου μόνο επειδή έκανα το λάθος να επικρίνω έντονα την απεργία κατα τις ημέρες της "κυπριακής τραγωδίας", με το κούρεμα των καταθέσεων.

Λοιπόν, ούτε και σήμερα πάω δουλειά, Je Ne Veux Pas Travailler, και λέω να το απολαύσω. Μόλις τελειώσω την εκπομπή, βγαινω βόλτες για καφέ και βιβλία με τον φίλο μου το Βασιλούδι.

Pink Martini, λοιπόν, από το άλμπουμ τους Sympathique.
 



Μη μου πείτε πως δεν σας έφτιαξα κιόλας τη διάθεση; Κι όπως συμβαίνει πάτα όποτε ετοιμάζω τις εκπομπές μου, βάζοντας ένα πετραδάκι στην αρχή και κτίζοντας το υπόλοιπο, σιγά-σιγά, επάνω σ' αυτό, θα μείνουμε λίγο ακόμα στο Παρίσι - το Παρισάκι, όπως το λέει ο φίλος μου ο Κωστης, που σπούδασε εκεί, κάτι σε μάνατζμεντ νομίζω, αλλά πτυχίο πήρε στη Dolce Vita, κάτω από τον ουρανό του
Παρισιού, Sous le ciel de Paris. εδώ, με την μεγάλη Juliette Greco.

 



H 1η Μικρή Ιστορία, μας έρχεται σήμερα από τον φίλο Αρχιτέκτονα (μόνο έτσι τον ξέρω, δεν τον έχω δει ποτέ, δεν έχουμε μιλήσει, παρά μόνο μέσω mails), που πάντα όμως έχει κάτι ωραίο να πεί, και ήταν/είναι από τους τακτικούς "τροφοδότες" της εκπομπής. Επίσης, πάντα γράφει τα κειμενάκια του με κεφαλαία. Δεν ξέρω γιατί, αλλά μου αρέσει και δεν τα αλλάζω.




ΕΧΩ ΤΡΕΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ...
ΜΙΑ ΣΥΖΥΓΟ ΚΑΙ ΔΥΟ ΚΟΡΕΣ.
ΤΗ ΜΙΑ ΚΟΡΗ, ΤΗ ΜΙΚΡΗ, ΤΗ ΛΕΝΕ “ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ” ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΖΩΗΡΗ,
ΑΛΛΟΤΕ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ ΑΛΛΟΤΕ ΠΟΛΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ, ΜΑ ΠΑΝΤΑ ΟΡΜΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ.
ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΤΗΝ ΛΕΝΕ “ΑΛΗΘΕΙΑ” ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΥΜΝΗ,
ΑΛΛΟΤΕ ΔΕΙΧΝΕΙ ΑΣΧΗΜΗ ΑΛΛΟΤΕ ΟΜΟΡΦΗ, ΜΑ ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ & ΕΛΚΥΣΤΙΚΗ.
ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΕΣ ΚΟΡΕΣ,
ΑΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΡΩΤΕΥΟΜΟΥΝ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ,
ΓΙΑΤΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΑΝ
ΟΙ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΙΚΕΣ ΜΑΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ,
ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΕ Η ΠΗΓΗ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΜΑΣ....
ΥΣ1 ΟΙ ΔΥΟ ΚΟΡΕΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΑΧΩΡΙΣΤΕΣ....
ΥΣ2 ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΤΗ ΛΕΝΕ “ΤΕΧΝΗ” ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ.....
(ΑΛΛΟΙΜΟΝΟ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΤΙΣ ΠΕΙΡΑΞΕΙ!!!!!)
ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ......ΕΝΟΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑ
 
Καί συνεχίζουμε τώρα με Gilbert Becaud και Quand Jules est au Violon. Όταν ο Ζύλ είναι το βιολί.
 
Αυτό κι αν μου φτιάχνει τη διάθεση. Απολαύστε!




 
 


Είναι Παρασκευή σήμερα. Οι Δ'Χαιρετισμοί της Θεοτόκου. Ψάλλονται οι στίχοι που αρχίζουν με τα 6 τελευταία γράμματα της αλφαβήτου Τ-Ω, και την επόμενη Παρασκευή, όλοι οι Χαιρετσιμοί εξ' αρχής.

"Χαίρε ακτίς νοητού Ηλίου. Χαίρε βολίς του αδύτου φέγγους"

Κατά τα λοιπά, και ασήμαντα, σήμερα είναι η ημέρα που το Eurogroup στο Δουβλίνο (αγαπημένη πόλη), αποφασίζει "για τις διασώσεις των τραπεζών", όπως αναφέρει η Ναυτεμπορική, καταστρέφοντας, πιθανώς, χιλιάδες, ή και περισσότερους, ανθρώπους. Αλλά, όπως λένε και οι οικονομολόγοι, "οι τράπεζες είναι τα πνευμόνια της κοινωνίας", και χωρίς αυτές θα πεθάνουμε - Θεός φυλάξοι.

Δημοσκόπηση της Public Issue, δείχνει ότι τωρα έχει προβάδισμα η Νέα Δημοκρατία έναντι του ΣΥΡΙΖΑ, και ότι έπεσε λίγο η δημοτικότητα του Τσίπρα - πείτε μου: ποιόν νοήμονα άνθρωπο ενδιαφέρει μια τέτοια είδηση; Κι όμως, τα ΜΜΕ πληρωνουν πολλά λεφτά τις εταιρείες που κάνουν τις δημοσκοπήσεις, οι οποίες συνήθως πέφτουν πολύ έξω, για τον απλούστατο λόγο ότι ο περισσότερος κόσμος δεν ξέρει που του πάν' τα τέσσερα.

Τέλος, καταπράσινο χαμόγελο μας ήρθε χθες από την Βαρκελώνη, όπου ο Παναθηναικός κέρδισε 66-65 την Μπαρτσελόνα στο μπάσκετ με καλάθι-τρίποντο του μέγα Δημήτρη Διαμαντίδη, 8" προιν την λήξη του αγωνα. Έτσι, τωρα οι 2 ομάδες έχουν από μία νίκη, 1-1, και όλα θα κριθούν στα 2 επόμενα παιχνίδια που θα γίνουν στην έδρα του Παναθηναικού, στο ΟΑΚΑ.

Συνεχίζουμε με ακόμα ένα παλιό γαλλικό τραγούδι, το Le Deserteur (Boris Vian), O Λιποτάκης, σε στίχους Μπορίς Βιαν, με τον Marcel Moouloudji.

 


Αυτα επί του παρόντος. Σας ευχαριστω πολύ για την παρέα, και σας αφήνω με τον Μάνο Χατζιδάκι να τραγουδά ο ίδιος το Ήρθε Βοριάς.

Καλό υπόλοιπο μέρας, και τα λέμε σε άλλα posts εδω, όπως και στο twitter, στο @cmichaelides09.

Γεια χαρά.

 

4 comments:

  1. Χρήστο την Καλημέρα μου και καλή επιτυχία στο web radio....μακάρι να έχεις υπομονή και να παρουσιάζεις εκπομπές .έστω και μ'αυτό τον τρόπο..!Εξομολογούμαι Χρήστο δημόσια ότι δεν είμαι και πολύ θρήσκος σαν άνθρωπος.Ο τρόπος όμως που παρουσιάζεις στοιχεία από την Θρησκευτική μας παράδοση-αυτά που λες για τους Χαιρετισμούς ας πούμε-είναι τόσο απλός δείχνει ότι υπάρχουν άνθρωποι που γνωρίζουν τον τρόπο να αφηγούνται συνήθειες που κράτησαν ζωντανή την πίστη και την ελπίδα των Χριστιανών για ένα καλύτερο αύριο.Δυστυχώς η επίσημη Εκκλησία χρησιμοποίησε αυτήν την Πίστη ως μέσο χειραγώγησης των Χριστιανών..κατά την ταπεινή μου άποψη πάντα...!Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!

    ReplyDelete
  2. Με διάθεση Σαββατοκύριακου άκουσα-διάβασα την σημερινή σου εκπομπή με τα υπέροχα ασπρόμαυρα τραγούδια(να ξεκαθαρίσω δεν είναι της εποχής μου-εκτός pink martini).To αποφάσισα δεν θα αφήσω τίποτα να μου χαλάσει τη διάθεση θα τους φαω δεν θα με φάνε.
    Οσο για το ιντερνετικό σου εγχείρημα σου αφιερώνω από την αγαπημένη μου ομάδα(και ας με πληγώνει τελευταία
    "YOU NEVER WALK ALONE"

    Παναγιώτης

    ReplyDelete
  3. Αγαπητέ Χρήστο καλημέρα και ας είναι 2 το μεσημέρι. Μιας και οι εκπομπές σου ήταν πάντα πρωινές.
    Πάντα παρακολουθώ τις εκπομπές σου, ακόμη και αυτές τις ιδιότυπες μέσω του blog τις χαίρομαι ιδιαίτερα.
    Δεν σου κρύβω πως συχνά πυκνά προστρέχω στις επιλογές σου για να στολίσω την δική μου μονόωρη εκπομπή στο δημοτικό ραδιόφωνο Θεσσαλονίκης, όπου εθελοντικά καταθέτω το δικό μου βλέμμα στην ζωή.
    Το ραδιόφωνο είναι ένας ξεχωριστός τρόπος να ζεις και να επικοινωνείς. Για άλλους, που το βλέπουν μόνο σαν βιοποριστική ενασχόληση είναι κάτι ακατανόητο.
    Η δική σου παρουσία είναι ξεχωριστή γιατί πάντα έχει ψυχή και μοιράζει απλόχερα αυτόν τον πόθο για επαφή και επικοινωνία μέσω της μουσικής και το πάντρεμά της με επίκαιρα σχόλια για τα τεκτενόμενα.
    Χαίρομαι ιδιαίτερα που συνεχίζεις και είσαι κοντά μας.

    ReplyDelete
  4. Κυριε,Χρηστο...
    Αρχιζει να μ'αρεσει ιδιαιτερα αυτη η blogoεκπομπη.
    Γινεται μια γλυκια συνηθεια.
    Και ο΄τι ομορφο συνηθιζεται μετατρεπεται σε συναισθημα που εκπεμπεται..

    Καλο απογευμα απο καρδιας!

    ReplyDelete

Ο Νορβηγός ζογκλέρ*

  Στο τρένο, Παρασκευή κατά τις 11.30 το πρωί, από Κηφισιά-Μοναστηράκι. Ως το Ηράκλειο είχε γεμίσει το βαγόνι μας. «Ποιοι είμαστε;», θα αναρ...