Friday, May 18, 2012

"ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΛΑΟΣ, ΑΛΕΞΗ"


Ένα εξαιρετικό κείμενο του Ομότιμου Καθηγητή του Πανεπιστημίου Αθηνών, Γιώργου Γραμματικάκη, στο www.protagon.gr, με αποδέκτη τον αρχηγό του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξη Τσίπρα. Αν και το ζητούμενο είναι να το διαβάσει και να το καταλάβει εκείνος, δηλαδή ο Τσίπρας, αναδημοσιεύω ένα μέρος από την εισαγωγή, καθώς και την σχετική παραπομπή, για όσους επίσης αισθάνονται ότι ο νεαρός ηγέτης της Αριστεράς (;) δεν εκπροσωπεί πολλούς από αυτούς που, με υπέρμετρο λαικισμό, θεωρεί ως "λαό":

"Δεν γνωριζόμαστε προσωπικά, Αλέξη. Εχομε όμως διασταυρωθεί σε πολιτικές ή καλλιτεχνικές εκδηλώσεις κι ακόμα, φίλοι αξιόλογοι βρίσκονται στο πολιτικό σου περιβάλλον. Θα μου επιτρέψεις λοιπόν να συστηθώ: Όχι με τα πτυχία και τα αξιώματα, που μου χάρισε κατά καιρούς η μοίρα αλλά με μία άλλη ιδιότητα, που αυτήν την στιγμή προέχει. Είμαι κι εγώ λαός, Αλέξη.

Λυπούμαι που χρειάζεται να στο υπενθυμίσω: Είμαι όμως κι εγώ λαός. Είναι λοιπόν δύσκολο να καταλάβω πώς αναφέρεσαι συνέχεια στον λαό, χωρίς να λάβεις υπ’ όψιν σου και μένα. Δεν είναι περισσότερο λαός οι συνδικαλιστές και οι πρυτάνεις, μερικές ομαδούλες μιας κατ’ όνομα μόνο αριστεράς, κάποιοι έκπτωτοι του παλιού πολιτικού κόσμου – έναν μάλιστα τον πρότεινες και ως υπηρεσιακό πρωθυπουργό. Με αυτούς πάντως επεδίωξες να συναντηθείς, αυτοί είναι φαίνεται η κοινωνία και ο λαός."


http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.8emata&id=15302

No comments:

Post a Comment

Ο Νορβηγός ζογκλέρ*

  Στο τρένο, Παρασκευή κατά τις 11.30 το πρωί, από Κηφισιά-Μοναστηράκι. Ως το Ηράκλειο είχε γεμίσει το βαγόνι μας. «Ποιοι είμαστε;», θα αναρ...