Saturday, November 12, 2011

37 είδη οργασμών*


- 1. Γεωγραφικός: Εδώ ! Εδώ ! Ή Εκεί ! Εκεί !
- 2. Θρησκευτικός:  Θεέ μου !!!
- 3. Αυτοκτονίας: Πεθαίνω !!!!!!
- 4. Δολοφονικός: Αν σταματήσεις σε σκότωσα !!!
- 5. Θετικός: Ναι ! Ναι ! Ναι ! Ναι ! Ναι !
- 6. Αρνητικός : Όχι ! Όχι ! Όχι ! Όχι ! Όχι !
- 7. Στιγμιαίος : Τώρα ! τώρα ! τώρα !
- 8. Επίπονος : Ωχχχ ! αχχχχχχ ! Ωχχχ !
- 9. Kαθοδηγητικός 1: Πιο γρήγορα ! Πιο γρήγορα !
- 10. Kαθοδηγητικός 2: Πιο δυνατά ! Πιο δυνατά !
- 11. Επεξηγηματικός : Έτσι ! Έτσι ! Έτσι !
- 12. Επιβεβαιωτικός : Αυτό είναι ! Αυτό είναι !
- 13. Μαραθώνιος : Φτάνω !! Φτάνω !!
- 14. Οριστικός: Τελειώνω !! Τελειώνω !!
- 15. Της αγελάδας: Μμμμμμμμμμμμμμμμμμμ
- 16. Της πάπιας: Α-παπα παπα-παπα !!
- 17. Οιδιπόδειος: Τι σου κάνω, μάνα μου !
- 18. Πατρικός: Παιδί μου !!!
- 19. Του μαμάκια: Μάνα μου, ώχου, μάνα μου !!
- 20. Του ανοιχτοχέρη: Πάρτα !!!
- 21. Της Νατάσας: Αχ Κώστα-Κώστα
- 22. Του κάμπινγκ:   ..... (για να μην σ' ακούσουν από τις διπλανές σκηνές )
- 23. Των παντρεμένων: Το ταβάνι θέλει βάψιμο Κώστααα !
- 24. Της μοδίστρας: Σκίσε με !
- 25. Του πλεονέκτη: Αχ, κι άλλο !! Κι άλλο !!
- 26. Της θρησκευόμενης: Άη-Γιώργη μου !! Καβαλάρη μου !!!
- 27. Του γιατρού: Πάρτα, μωρή άρρωστη !!
- 28. Της βρεφονηπιοκόμου: Μωράκι μου..Μωράκι μου !!
- 29. Του ανασφαλή: Σ' αρέσει ; Ε ; Σ' αρέσει ;
- 30. Του περίεργου: Τι σου κάνω ; Πες, τι σου κάνω ;
- 31. Της ψυχρής: Λιώνω !!!
- 32. Της ψεύτρας: Τελείωσες καρδούλα μου ; Αχ, αχ κι εγώ
- 33. Του ψυχιάτρου: Με τρελαίνεις !!
- 34. Του G.P.S.: Πιο πάνω.πιο πάνω.πιο δεξιά.Εκεί, εκεί ανάμεσα !!
- 35. Της ανοργασμικής : Τελείωσες; Ωραία, μπορούμε τώρα να συζητήσουμε λίγο σοβαρά για τη σχέση μας;
- 36. Βλάχικος: Οη,Οη, μάνα μ' !!!
- 37. Κρητικός: Ωφού !!Ίντα μου κάνεις και με κουζουλαίνεις.


*Από τον φίλο αναγνώστη Franki Roma. Όποιες άλλες, ευφάνταστες οργασμικές εμπνευσεις ευπρόσδεκτες. Καθώς, όπως έλεγε και ο μέγας Τσάρλι Τσάπλιν, "μια μέρα χωρίς γέλιο είναι μία χαμένη μέρα".

No comments:

Post a Comment

Ο Νορβηγός ζογκλέρ*

  Στο τρένο, Παρασκευή κατά τις 11.30 το πρωί, από Κηφισιά-Μοναστηράκι. Ως το Ηράκλειο είχε γεμίσει το βαγόνι μας. «Ποιοι είμαστε;», θα αναρ...