Wednesday, November 23, 2011

Φρεντι Μέρκιουρι: Πόσο μου λείπει

Ήταν τέτοια μέρα, σαν τη σημερινή, κρύα, του Νοεμβρίου του 1991, στο Λονδίνο, όπου ο χειμώνας είναι και η ομορφιά του, όταν από το πρόγραμμα Today του 4ου Προγράμματος Ραδιοφωνίας του BBC, ακούγαμε ως πρώτη είδηση της ημέρας ότι ο Φρέντι Μέρκιουρι, γεννηθείς το 1946 ως Φαρούκ Μπουλσάρα στη Ζανζιβάρη, πέθανε από επιπλοκές λόγω της ασθένειας του AIDS, μία μόλις ημέρα αφότου είχε βρεί τη δύναμη, με φωνή που έβγαινε κατ’ ελάχιστον, να δηλώσει δημόσια ότι «ναι, έπασχε από αυτήν την φοβερή νόσο της εποχής».

Αυτό το τραγούδι, το Love of My Life, εδω σε συναυλία στο Wembley, στη δεκαετία του '70, εμπεριέχεται στο άλμπουμ A Night At The Opera, που κατα πολλούς ειναι το καλύτερο άλμπουμ των Queen.



ΥΓ: Εχω ένα τετράδιο. Από εκείνα τα παλιά, τα σχολικά, με το μπλέ πλαστικό εξώφυλλο. Και μέσα σ' αυτό γράφω τα ονόματα εκείνων που έφυγαν και μου λείπουν πολύ. Δύσκολα αποφασίζω ποιός θα μπεί στο τετράδιο. Πρέπει να νοιωσω ότι πραγματικά μου λείπει. Και αυτή η "διαδικασία", μερικές φορές παίρνει μήνες, ή και χρόνια. Στο τετράδιο αυτό, κατα καιρούς ξεχνιέμαι και μιλάω στα αγαπημένα μου αυτά πρόσωπα - ένα από τα οποία, είναι ο Φρέντι Μέρκιουρι. Κάποιες φορές, νομίζω πως μου ανταποκρίνονται κιόλας...

No comments:

Post a Comment

Ο Νορβηγός ζογκλέρ*

  Στο τρένο, Παρασκευή κατά τις 11.30 το πρωί, από Κηφισιά-Μοναστηράκι. Ως το Ηράκλειο είχε γεμίσει το βαγόνι μας. «Ποιοι είμαστε;», θα αναρ...