Sunday, March 3, 2013

ΟΧΙ, ΡΕ ΚΕΡΑΤΑΔΕΣ! ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΙΕΙ ΚΑΦΕ ΣΤΟ EMPIRE STATE BUILDING!



Έχω μπροστα μου ένα φυλλάδιο τραπέζης, από τις παλιές, κακές ημέρες, που το φύλαξε φίλος και μου το έστειλε. Είναι της Αγροτικής Τράπεζας, και γράφει με μεγάλα γράμματα «ΔΙΑΚΟΠΟΔΑΝΕΙΟ», και την προτροπή: Αποκτήστε 3000 ευρω με ανταγωνιστικό επιτόκιο, ευνοιική περίοδο χάριτος, αποπληρωμή σε πολλές μηνιαίες δόσεις. Και πάνω-πάνω, το ερώτημα κράχτης: Έχετε πιεί ποτέ καφέ στο Empire State Building στη Νέα Υόρκη.

Και εμείς οι ηλίθιοι, αντί να πούμε «όχι ρε κερατάδες δεν έχω πιεί, και αν θέλω να πιω θα το κάνω όταν θα μπορέσω να πληρώσω λεφτά δικά μου εάν μου περισσέψουν ποτέ, και όχι τα δικά σας απατεωδάνεια», τρέξαμε σαν τα λιγούρια και υπογράψαμε ό,τι χαρτί μας έφερναν μπροστα μας.

 Ίδια και χειρότερα φυλλάδια έβγαζαν και άλλες τράπεζες. Η Σίτιμπανκ, θυμάμαι, ανακάλυψε (ή πωλούσε, εν πάσει περιπτώσει), και το πιο κατάπτυστο απ’ όλα, το Δάνειο Θέρμανσης. Και πήγε τόσο καλά αυτό το προϊόν, όπως το ονομάζουν, που οι εμπνευστές του πήραν μπόνους ασύλληπτο.

Θέλω να ελπίζω ότι πήραμε το μάθημά μας όλοι πια. Και ότι όλοι αυτοί που μας έπιασαν τότε κώτσους, σήμερα αλλά κυρίως αύριο άμα διορθωθούν τα πράγματα, δεν μας έχουν πια πελάτες.

2 comments:

  1. Αφελης ελπιδα,κυριε Μιχαηλιδη.
    Και το λεω για την ελπιδα που εχουμε ολοι
    οσοι μπορουμε να αντιληφθουμε τις απατες
    και να μην τις "διεκπαιρεωνουμε.
    Αυτος ο κοσμος πια ακολουθει την ροτα
    του υπνου.
    Ελπιζει μεσα στο ονειρο του
    και στο ξυπνιο του,ειμαι βεβαιη,
    πως θα πραξει ολες τις κακες συνηθειες
    που τον οδηγουν στην "ακουσια" εκμηδενιση του.
    Καλο υπολοιπο ημερας.

    ReplyDelete
  2. Ευτυχώς που υπάρχει ο λόγος σας...
    Ευχαριστούμε

    ReplyDelete

Ο Νορβηγός ζογκλέρ*

  Στο τρένο, Παρασκευή κατά τις 11.30 το πρωί, από Κηφισιά-Μοναστηράκι. Ως το Ηράκλειο είχε γεμίσει το βαγόνι μας. «Ποιοι είμαστε;», θα αναρ...