Thursday, March 14, 2013

"ΜΕ ΛΕΝΕ ΣΥΛΒΑΝΑ, ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ"


ΦΟΙΤΗΤΕΣ του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών. Καμιά 300ριά ήταν στο Αμφιθέατρο της Σχολής, παρακολουθώντας το μάθημα της Δημόσιας Διοίκησης του καθηγητή Δονάτου Παπαγιάννη. Η κουβέντα ήρθε στον Μαραθώνιο δρόμο, που είχε διεξαχθεί τον περασμένο Νοέμβριο στην Αθηνα, με πολλή μεγάλη επιτυχία. Ο καθηγητής άρπαξε την ευκαιρία και ρώτησε τους φοιτητές τι ξέρουν για τη Μάχη του Μαραθώνα. Έπεσε βαθιά σιωπή στο Αμφιθέατρο, ώσπου κάποια στιγμή σήκωσε δειλά το χέρι της μια φοιτήτρια και, «με άψογη εκφραστική λεπτότητα και με καταπληκτική ακρίβεια περιέγραψε τα γεγονότα της μάχης του Μαραθώνα», όπως είπε ο κ. Παπαγιάννης. Και συνέχισε: « Ένιωσα μια κρυφή αγαλλίαση. Αλλά ταυτόχρονα και περηφάνια για την πληθωρική ευρυμάθεια της φοιτήτριάς μου, έστω κι αν ήταν μία και μοναδική. Για να την επιβραβεύσω, τη ρώτησα πώς τη λένε και από ποιο μέρος της Ελλάδας είναι (με τον ενδόμυχο φόβο μήπως ήταν από τον Μαραθώνα!). Με έμφυτη ταπεινότητα μου απάντησε: «Με λένε Συλβάνα και είμαι από την Αλβανία».

1 comment:

  1. Αν είναι κάτι που με πληγώνει πιο πολύ κι από την οικονομική μας κατάντια (ελέω πολιτικών και συνδικαλιστών), είναι πρωτίστως η κρίση Αξιών της κοινωνίας μας και η εξ αυτής άνοδος της ΧΑ. Ήμουν απ' αυτούς που, όταν στη δεκαετία του '90 ήρθαν για πρώτη φορά οι Αλβανοί στην Ελλάδα, διατυμπάνιζαν σ' όλους τους τόνους πως αυτοί θα είναι οι αυριανοί Έλληνες, μια που σ' αυτόν τον τόπο πάντα αφομοιώνονταν οι πάσης φύσεως ξένοι. Δεν είμαι λιγότερο Ελληνίδα εγώ που κατάγομαι από τον πυρπολητή του 1821 Αρβανίτη (εκχριστιανισθείς) Κανάρη! Όλες αυτές οι "Συλβάνες" και όλοι αυτοί οι "Συλβάνοι" (και είναι χιλιάδες) είναι η απόδειξη. ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ που σ' αυτόν τον Ιερό τόπο υπάρχουν τα σκουλήκια της ΧΑ και οι ψηφοφόροι τους. Αντιθέτως Σέβομαι και κυρίως ΕΚΤΙΜΩ τις "Συλβάνες"!

    Ντόρα

    ReplyDelete

Ο Νορβηγός ζογκλέρ*

  Στο τρένο, Παρασκευή κατά τις 11.30 το πρωί, από Κηφισιά-Μοναστηράκι. Ως το Ηράκλειο είχε γεμίσει το βαγόνι μας. «Ποιοι είμαστε;», θα αναρ...