Ξαφνικά μια μέρα, την περασμένη εβδομάδα, σταμάτησε να δουλεύει το κινητό τηλέφωνο i-Phone3G, του γιού μου. Τόβαλε να φορτιστεί, αλλά ανταπόκριση καμμία. Νεκρό το μηχάνημα!
Είπε, λοιπόν, να το πάει στο κατάστημα στο Golden Hall, που πουλάει και προιόντα της Apple, μήπως μπορέσουν να το αναστήσουν εκεί οι πιο ειδικοί. Ο αρμόδιος πελάτης, περιεργάστηκε για ελάχιστα λεπτά (ίσως και δευτερόλεπτα) τη συσκευή, και είπε στον γιο μου ότι "μάλλον έχει πάθει μεγάλη ζημιά", και "θα σου κοστίσει περίπου 550 ευρώ να το φτιάξουμε".
Δεν του είπε ποιά ηταν η συγκεκριμένη "μεγάλη ζημιά", που να δικαιολογεί αυτό το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό. Και ο γιος μου, ίσως έχοντας κολλήσει την "καλή πίστη" των Αμερικανών, μιας και σπουδάζει εκεί πλέον, είναι αλήθεια ότι δεν τον ρώτησε. Τον αντμετώπισε με καλή πίστη.
Σκέφτηκε, όμως, ορθώς, ότι καλύτερα είναι να το πάει σε ένα πιο σοβαρό κατάστημα στη Βοστώνη καί, εάν του πούνε και εκεί ότι τόσα θα κοστίσει η επιδιόρθωσή του, θα τον συμφέρει τότε να αγοράσει καινούργιο.
Επιστρέφοντας όμως στο σπίτι από το Golden Hall, η μητέρα του, που είναι πιο πρακτικό μυαλό από τους 2 άνδρες της οικογένειας, με τη δροσερή αναπνοή της φύσηξε αεράκι καθαρό μέσα στο κνητό, αλλά και εκεί που μπαίνει η μπρίζα του φορτιστή, για να φύγουν, λέει, οι σκόνες. "Που ξέρεις;", έλεγε ταυτόχρονα, ενώ εμείς την κοροιδεύαμε...
Έλα, όμως, που οι γυναίκες έχουν πάντοτε δίκιο! Και πράγματι, μόλις το έκανε αυτό, και έβαλε το τηλέφωνο να φορτιστεί ξανά, αυτό ανταποκρίθηκε αμέσως, και άρχισε να ξαναπαίρνει ζωή.
Αυτό το απλό φύσημα (πού εγω δεν τό σκέφτηκα κάν, ειδ' άλλως θάμουν υπάλληλος της Apple στο Golden Hall, και όχι δημοσιογράφος της συμφοράς) μού γλύτωσε εμένα καμμιά πεντακοσούρα, αλλά με γέμισε και πάλι με απορία και στεναχώρια για τις γνωσεις πολλών υπαλλήλων εδώ στην Ελλάδα, ιδίως σε καταστήματα με ηλεκτρονικά είδη και οικιακές συσκευές, που κάνουν ότι τα ξέρουν όλα, αλλά ξέρουν την τύφλα τους.
Ετσι, χωρίς κάν να το επεξεργαστεί το τηλέφωνο ο τύπος, αποφάνθηκε ότι "η ζημιά θα κοστίσει περίπου 550". Υπάρχει, όμως, περίπτωση να τον αδικώ λέγοντας ότι δεν έχει γνωσεις, και να το επεξεργάστηκε με μιά ματιά ο άνθρωπος το "μηχάνημα", να κατάλαβε αμέσως ότι είναι θέμα ενός φυσήματος, και να σκέφτηκε τότε όπως σκέφτονται σε τέτοιες πολλοί μάγκες συμπατριώτες, δηλαδή, "πές του άσχετου ότι είναι μεγάλη ζημιά, και χωρίς κόπο θα βγάλουμε ωραίο μεροκάματο".
Και στην μία, και στην άλλη περίπτωση, εάν μάθαινε ο καυμένος ο Στίβ Τζόμπς, ότι τέτοιοι υπάλληλοι έρχονται σε επαφή με τα προιόντα τους και, είτε κοροιδεύουν τον πελάτη, είτε έχουν απελπιστική άγνοια, δεν τον εξυπηρετούν σωστά, θα τους έστελνε με συνοπτικές διαδικασίες στο σπίτι τους!
1 ερώτηση, πως ακριβώς έβγαλε την μπαταριά απο το iphone?
ReplyDeleteΕχετε απόλυτο δίκιο. Το ξαναδιάβασα, και το διορθωσα. Η γυναικα μου, που έχει iPhone μου εξηγησε ότι αυτα δεν έχουν μπαταρία που βγαινει, και ότι απλώς φύσηκε εκεί που μπαίνει το καλώδιο που το φορτίζει. Ευχαριστω για την διόρθωση.
ReplyDeleteΠάντως, νομίζω ότι το νόημα του σημειώματός μου δεν αλλάζει.
Ναστε καλά,\
Χρ.