Thursday, December 16, 2010

Οι "σουρταφερταραίοι" των σκουπιδιών…

Αυτός είναι ο τίτλος ενός εξαιρετικού άρθρου που γραφει ο Λευτέρης Παπαδόπουλος στο καινούργιο site aixmi.gr, που έχει υπότιτλο "οι ιδέες που μοιράζονται δεν πεθαίνουν ποτέ". Παραθέτω την πρώτη, μόνο, παράγραφο.


"Έχω αρκετές δεκαετίες στην πλάτη μου. Με βαραίνουν. Αλλά τα αποθέματα κουράγιου που έχω μέσα μου, με κρατάνε γερά. Δηλαδή, όσο και αν βλέπω ότι τα πράγματα στη Ελλάδα πάνε από το κακό στο χειρότερο, πάντοτε βρίσκω μια γωνιά, απ’ όπου διακρίνω, σε κάποιο βάθος, ένα χαμόγελο. Αλλά στο ζήτημα των σκουπιδιών, αισθάνομαι, από χρόνια, ηττημένος. Γιατί γνωρίζω ότι δεν πρόκειται ν’ αλλάξει τίποτα προς το καλύτερο, όσο συνεχίζεται αυτό το απαράδεκτο πάρε-δώσε, ανάμεσα σε άρχοντες και εργαζόμενους.Κοινοτάρχες (πρώην), δημάρχους και συνδικαλιστές."


Η συνέχεια στο aixmi.gr, όπου θα αρθρογραφεί και η αφεντιά μου.

No comments:

Post a Comment

Ο Νορβηγός ζογκλέρ*

  Στο τρένο, Παρασκευή κατά τις 11.30 το πρωί, από Κηφισιά-Μοναστηράκι. Ως το Ηράκλειο είχε γεμίσει το βαγόνι μας. «Ποιοι είμαστε;», θα αναρ...