Monday, October 14, 2013

ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΠΑΕΙ ΣΥΝΝΕΦΟ!...


Διάβασα χθες στην εφημερίδα «Έθνος» ότι σύμφωνα με δημοσκόπηση της Metron Analysis, το 33,3% των Ελλήνων δηλώνει ότι πιστεύει πως κάποιοι μας ψεκάζουν από τον ουρανό με χημικά, και ότι οι ουσίες αυτές ευθύνονται για όλα μας τα δεινά (αφού μας τις ρίχνουν «οι ξένοι»), αλλά και για την νωθρότητά μας, λέει, να αντιδράσουμε δυναμικά «σε όσα μας κάνουν», εννοώντας τα Μνημόνια, κλπ. Το 19,2% όσων πιστεύουν ότι «μας ψεκάζουν» ψηφίζει ΣΥΡΙΖΑ. Στην ίδια δημοσκόπηση, υπάρχει και ένα ποσοστό 9% που δηλώνει «Δεν ξέρω/Δεν απαντώ». Αυτοί είναι μέσα στους λεγόμενους «αναποφάσιστους» που πρώτον, θέλουν να τα έχουν καλά με όλους και δεν θέλουν να λένε τη γνώμη τους, και δεύτερον αυτοί καθορίζουν συνήθως το τελικό αποτέλεσμα σε κάθε εκλογική αναμέτρηση. Κύριε Ιησού Χριστέ, υιέ του Θεού, ελέησον ημάς!

ΥΓ: Στη φωτογραφία, η βλακεία που πάει σύννεφο στην Ελλάδα σε ένα πρωτοσέλιδο εφημερίδας!

 

 

3 comments:

  1. Χε, χε, χε...χικ, ζαλίζομαι...(παρ' όλα αυτά πρόλαβα να καταλάβω ότι με ψέκασαν, αλλά όταν συνήλθα είπα "δεν βαριέσια αδελφέ" και πήρα μια ακόμη βαθεία εισπνοή να το φχαριστηθώ). Αν δε είμαι γύρω στα πενήντα, έχω ήδη εθιστεί πια...
    Χε, χε, χε αλλού είναι η αρρώστια, κορόϊδα. Στην απώλεια της αυτοεκτίμησής μου βρε, αλλά με βολεύει να λέω ότι με ψεκάζουν, γιατί γίνομαι ανεκτός και συμπαθής ακόπως. Άσε που μπορεί όσοι "πατερούληδες" με συμπονούν να διεκδικήσουν και κανένα επίδομα αποκατάστασης της τρωθείσης υγείας μου, εντάσσοντάς το στο κυβερνητικό τους πρόγραμμα. Οπότε την σκαπουλάρουμε μερικά χρόνια ακόμη.

    Το θέμα είναι βέβαια (απορώ και εγώ), το υπόλοιπο 67 % γιατί δεν με συνεφέρνει, σβουρίζοντάς μου καμιά ξανάστροφη ; 'H κολλώντας μου μια ταμπέλλα "ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ καθυστερημένος και ανεύθυνος" να περιφέρομαι ασκόπως και πειναλέος ;
    Ίσως από τύψεις, οπότε καλά είναι, χε, χε, χε, χικ...ζαλίζομαι...με ψέκασαν, λυπηθείτε με.

    ΚΜ

    ReplyDelete
  2. Ήθελα να ξερα το γυμνάσιο το τελείωσαν αυτοί που τα πιστεύουν; Κάποιος να τους ξαναστείλει, ειδικά για το μάθημα της φυσικής. Τόσα χρήματα τόσα χρόνια για δωρεάν παιδεία, για ιδιωτική παιδέια (σχολεία και φροντιστήρια), για μάυρη παιδεία (ιδιαίτερα) και το αποτέλεσμα Μεσαίωνας!
    Για όσους πιστεύουν πως μας ψεκάζουν προσωπικά απαντώ. "Αποκλείεται γιατί εγώ δεν επηρεάζομαι" και αν δεν πείθω με αυτό υπάρχει και η πιο απλή προσέγγιση. "Ο αγρότης μπαμπάς μου όταν φυσάει δεν μπορεί να ποτίσει σωστά την καλλιέργια του από ύψος 1,5 μέτρων εσένα σε σημαδεύει αεροπλάνο από χιλιάδες μέτρα ύψος;"
    Όταν καταλάβουν οι πολίτες πως στις σχολικές αίθουσες ότι μαθαίνουμε δεν έχει σκοπό να γράψουμε καλά στο διαγώνισμα, αλλά να κατανοήσουμε τη ζωή μας και να το εφαρμόσουμε σε αυτή, ίσως τότε αλλάξει κάτι σε αυτή τη χώρα.
    Όσο για το 19,2% των ψεκασμένων ψηφοφόρων του ΣΥΡΙΖΑ θα χρειαστούν συνεδρίες με ψυχίατρο και φυσικό!
    Χαρά

    ReplyDelete
  3. Έπρεπε να συμπληρώσω στο τέλος και μου διέφυγε : Γιατί τόοοοσο ηλίθιος δεν είμαι να πιστεύω τέτοιες μπούρδες (σιγά μην είναι ηλίθιος ένας απόγονος του Πλάτωνα, μεγάλε), απλά είμαι πολυυυύ παιχνιδιάρης χε, χε, χε (κάποιοι αγενείς με λένε καραγκιόζη για την ηλικία μου, αλλά εγώ ξέρεις που τους γράφω, μεγάλε).
    Σας φιλώ όλους.

    ΚΜ

    ReplyDelete

Ο Νορβηγός ζογκλέρ*

  Στο τρένο, Παρασκευή κατά τις 11.30 το πρωί, από Κηφισιά-Μοναστηράκι. Ως το Ηράκλειο είχε γεμίσει το βαγόνι μας. «Ποιοι είμαστε;», θα αναρ...