Monday, April 16, 2012

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ, ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ, ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΗΛΙΘΙΟΣ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ!

Πριν από καμμιά δεκαριά ημέρες, είχα γράψει εδω ότι θα είναι απαράδεκτος όποιος πολιτικός τολμήσει, σε τούτες τις εκλογές που έρχονται, να επισείσει πάλι στους ψηφοφόρους την απειλή της "χαμένης ψήφου". Έλεγα, ότι χαμένες ήταν οι ψήφοι που αυτοί εκμαίευσαν, με τις ψεύτικες υποσχέσεις και την ρουσφετολογική τους μανία, από τον κόσμο. Που και αυτός, ο κόσμος, φέρει βαρύτατη ευθύνη για την κατάσταση στην οποία έχουμε περιέλθει, είτε γιατί συμμετείχε στο έγκλημα, ψηφίζοντας άτομα που πίστευε ή ήξερε ότι θα τον βοηθούσαν παράτυπα ή/και αναξιοκρατικά, είτε γιατί δεν καλλιέργησε ποτέ τον εαυτό του ωστε να μην μπορεί ο κάθε τυχάρπαστος να τον πείθει και να τον ξεγελά.

Μπορεί, λοιπόν, να "απαγορεύω" στους πολιτικούς να ξαναμιλήσουν για χαμένη ψήφο, αλλά καθόλου δεν το "απαγορεύω" στον εαυτό μου. Θα είμαι μάλιστα ακόμα πιο σκληρός και εξηγώντας γιατί, θα επαναλάβω τον τίτλο που έχω βάλει στο post αυτό:

"Δεν μπορεί, ρε γαμώτο, να είναι τόσο ηλίθιος ο Έλληνας!"




Δεν μπορεί η απάντηση στην κακή και εγκληματική πολιτική των προηγούμενων να είναι ο Καμένος, η Χρυσή Αυγή και ο Καρατζαφέρης.

Δεν μπορει αυτα τα τρία μαύρα κόμματα να εκπροσωπηθούν στη Βουλή, και μάλιστα με αρκετά μεγάλα, όπως προβλέπεται, ποσοστά, και να μείνουν έξω άλλοι άνθρωποι, πιο μετριοπαθείς ίσως, που δεν περιφέρουν τον πατριωτισμό τους στις "αγορές του κόσμου", που αξίζει να έχουν φωνή στον λεγόμενο "ναό της Δημοκρατίας"

Εντάξει. Δεν προσέφεραν τίποτα οι προηγούμενοι. Ας το δεχτω, αν και δεν μου αρέσουν οι ισοπεδωτικές λογικές. Τι έχει να προσφέρει ο Καμένος; Τι λύσεις μπορεί να προτείνει ο επηρμένος και επικύνδυνος Καρατζαφέρης, που τόσα χρόνια τώρα έχει δείξει, και αποδείξει πανηγυρικά, τι σημαίνει λαικισμός; Τι μπορει να συνεισφέρει ωστε να βρεί ο τόπος μας από την κρίση και να μπεί στον δρόμο της ανάκαμψης ο κάθε Μιχαλολιάκος της φασιστικής Χρυσής Αυγής;

Μου ειναι αδύνατον να χωνέψω πως μπορεί, στην κατάσταση που βρισκόμαστε ως χώρα, με όλα τα μάτια του κόσμου στραμένα επάνω μας, η πολιτική-εκλογική μας συμπεριφορά να καθορίζεται, όχι από ψυχραιμία και σύνεση, αλλά από παρατάξεις που στάζουν μίσους, που ενθαρρύνουν τον ρεβανσισμό, που οδηγούν στη βία, που καλλιεργούν την αντιπαλότητα.

Δεν μπορεί η ψήφος μας, αντί να περάσει σαφώς το μήνυμα ότι θέλουμε ενότητα για να βγουμε από τα δύσκολα, να επιβεβαιώνει τον διχασμό. Δεν μπορεί, τώρα όσο ποτέ άλλοτε, αντί να επιδείξουμε πολιτική ωριμότητα στον υπόλοιπο κόσμο (που μας έχει ήδη περάσει από γενεές δεκατέσσερεις), να δίνουμε κραυγαλέα δείγματα πολιτικής ανοησίας και ανωριμότητας.

Ναι. Και εγω, όπως όλοι, δυσκολεύομαι στην ψήφο μου. Δεν θα την χαρίσω σε κανέναν που, κατα την γνώμη μου, είχε άμεση ή και έμμεση ανάμιξη στο σάπιο σύστημα που είχαμε ως τώρα, είτε κυβέρνησε, είτε όχι. Με το ΚΚΕ με χωρίζουν έτη φωτός. Ο ΣΥΡΙΖΑ με έχει απογοητεύσει περισσότερο απ' όλους, γιατί κάποτε, όταν ξεκίνησε ο Συνασπισμός της Αριστερας, πίστευα ακόμα ότι κάτι μπορούσε να αλλάξει. Και άλλα κόμματα δεν με πείθουν και με φοβίζουν - εκπροσωπουν ό,τι θεωρω παρωχημένο και χωρίς ελπίδα.

Όμως, υπάρχουν και άλλες λύσεις εκτός από εκείνην την μαυρίλας! Δεν μπορεί, επαναλαμβάνω, να είμαστε τόσο ανόητοι, που να βάλουμε στη Βουλή μας κόμματα και βουλευτές που, με την απίστευτη πολιτική ακράτειά τους, είναι άξιοι να σύρουν τον τόπο σε περιπέτειες ακόμα χειρότερες από εκείνες που τραβάει τώρα.

4 comments:

  1. Μακάρι να ήταν τόσο εύκολο να πει κανείς ότι είναι ηλίθιος ο Έλληνας! Δυστυχώς όμως τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. Όλες οι κατηγορίες που βρίσκονται στις διάφορες εξουσίες Πολιτική Δικαστική Εκτελεστική και Δημοσιογραφική βρίσκονται σε πλήρη σήψη. Δεν φαίνεται να υπάρχει ελπίδα από πουθενά γιατί απλά κάθε ένας που ανήκει στις παραπάνω για ίδιον συμφέρον έχει ανεβεί σε ένα άρμα και πεισματικά αρνείται να το προδώσει ανεξάρτητα τι παράγει αυτό. Έτσι ο μέσος πολίτης βρίσκεται εγκλωβισμένος σε σε ένα ατέρμονο αγώνα επιλέγοντας ίσως το ίδιο αδιέξοδο. Το πιο άδικο είναι η κριτική που δέχεται από το κατεστημένο των εξουσιών αυτών για το είδος της επιλογής του και τις όποιες αδυναμίες του. Δεν λέω ότι είναι άμοιρος ευθυνών –το αντίθετο- αλλά μέχρι ενός σημείου. Θα μπορούσα να αναφέρω μια μεγάλη σειρά ατοπημάτων από πχ την δημοσιογραφική οικογένεια συμπεριλαμβανομένου και εσένα Χρήστο αλλά θα το αποφύγω γιατί απλά είναι κοινός τόπος για όλους ή σχεδόν όλους. Λύση φυσικά και υπάρχει αφού πρώτα λείψει η υποκρισία και γίνει κτήμα σε όλους ότι Κράτος είμαστε εμείς όλοι που το απαρτίζουμε και όχι μόνον οι πολιτικοί.

    ReplyDelete
  2. Αγαπητέ μου "Ανώνυμε". Κατ' αρχάς Χρόνια Πολλά, Καλά και Ευλογημένα σου ευχομαι, με την ευκαιρία του Πάσχα.

    Εκείνο που βρίσκω άδικο στο σχόλιό σου, είναι ότι εντάσσεις όλους (εμού συμπεριλαμβανομένου) στο "κατεστημένο των εξουσιών", άρα, λές, δεν μπορώ να κρίνω τις επιλογές του, ούτε να τις χαρακτηρίζω. Δεν ξέρω σε ποιά ατοπήματά μου αναφέρεσαι. Εχω κάνει λάθη, και μάλιστα πολλά, για τα οποία έχω στενοχωρηθεί, έχω μείνει πολλές νύχτες άγρυπνες, ιδίως για περιπτώσεις που αισθάνθηκα ότι αδίκησα ανθρώπους και, έχω ζητήσει συγγνώμη, έχω επανορθώσει, και έχω πληρώσει.

    Σε καμμία περίπτωση, όμως, δεν αισθάνθηκα ότι ήμουν μέρος εκείνης της μερίδας του χώρου μου, που συνέπλευσε με εξουσίες, που τράφηκε από αυτές, που κατευθύνθηκε από αυτές και υποτάχθηκε από αυτές.

    Περιορισμοί ασφαλώς και υπήρχαν. Πάντοτε υπάρχουν, και παντού. Ακόμα και στην άφρακτη και απέραντη παιχνιδούπολη του Διαδικτύου, όπου διακινούνται άπειρες αδιασταύρωτες και ψευδείς πληροφορίες και ειδήσεις, και τσαλακώνονται όχι λίγοι άνθρωποι.

    Όμως, ήμουν τυχερός να εργαστω σε "μαγαζιά" όπου αυτούς τους περιορισμούς μπόρεσα να τις αντέξω σχετικά εύκολα.

    Το μπλογκ αυτό δεν θεωρώ ότι είναι ένας χώρος όπου μπορώ να γράφω ό,τι δεν μπορούσα να γράψω στην εφημερίδα, ή να πω στο ραδιόφωνο. Μου δίνει, απλώς (αλλά αυτό το "απλώς" είναι πολύ σημαντικό για μένα) την ελευθερία να κινούμαι θεματολογικά σε περισσότερους χώρους. Στην πολιτική. Στην οικονομία (που δεν την κατέχω καλά, αλλά προσπαθώ να μάθω). Στην τέχνη. Στην γαστρονομία. Και, κατά έναν ερασιτεχνιοκό αλλά και ρομαντικό τρόπο, στην δημιουργία μιας "δικής μου", μικρής, ηλεκτρονικής εφημερίδας.

    Σ' αυτό το πλαίσιο, λοιπόν, εντάσσεται και το σκληρό, ομολογω, σχόλιό μου, για εκείνους που ψηφίζουν κομματα και πρόσωπα από χώρους που θεωρώ ακραίους. Να τους εμποδίσω δεν μπορώ, ούτε και θα το επέτρεπα ποτέ στον εαυτό μου. Αν και εκείνοι, είμαι σίγουρος ότι εάν ήταν στο χέρι τους, πολύ εύκολα θα το έκαναν.

    Αυτα, με εκτίμηση.
    Χρ.

    ReplyDelete
  3. Κύριε Μιχαηλίδη χρόνια σας πολλά
    Έχω κι εγώ την ίδια απορία. Είναι άραγε τόσο ηλίθιος ο Έλληνας τελικά; Δυστυχώς συζητώντας με κόσμο καθημερινά απογοητεύομαι. Ναί θα ψηφίσουν και χρυσή αυγή (ο Θεός ξέρει τί περιμένουν από αυτούς). Δυστυχώς έχω καταλάβει ένα πράγμα. Ο σύγχρονος Έλληνας δεν αγαπάει τον τόπο του. Τόσα χρόνια κυριαρχούσε η ιδιοτέλεια και η εξαγορά ψήφων. Το γνωστό δώσε μου να σε ψηφίσω. Τώρα που δεν ελπίζει πια ο κόσμος τόσο πολύ σε βολέματα τέτοιου τύπου δεν διστάζουν να δώσουν την χαριστική βολή ψηφίζοντας ό,τι πιο ακραίο για να δείξουν υποτίθεται την αντίδρασή τους.
    Δεν κοιτάζει κανείς το παρελθόν των ανθρώπων που ζητάει την ψήφο τους αρκεί να του τάξουν πως θα γλυτώσουν το χαράτσι της ΔΕΗ για παράδειγμα.
    Δύο πράγματα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας σε αυτές τις εκλογές κατά την γνώμη μου. Πρώτα το παρελθόν των υποψηφίων και την στάση που ακολούθησαν τα τελευταία 2 χρόνια και τα προτάγματά τους.
    Δεν μπορεί να μου λέει κάποιος οτι θα ψηφίσει χρυσή αυγή που είχε μέχρι πρόσφατα το έμβλημα των Ναζί στην σημαία της, μόνο και μόνο γιατί τους έταξαν οτι θα "λύσουν" το ζήτημα των λαθρομεταναστών στο κέντρο της Αθήνας. Τί να πώ, ελπίζω να χρησιμοποιήσουμε την μνήμη μας σε αυτές τις εκλογές.
    Γεωργία Τουρνάκη

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Είναι άραγε τόσο ηλίθιος ο Έλληνας τελικά;"

      Γιατί ο μέσος Έλληνας δεν γνωρίζει την πραγματική έννοια του ηλιθίου και ούτε ακολουθεί το πιστεύω αυτής της πραγματική έννοιας που δεν είναι άλλη απο την ιστορική επιστημονική έννοια, αντίθετα βγάζει προσωπικές ηλίθιες έννοιες για το τι θεωρεί "ηλίθιο", "χαζό" και "βλακώδες" και μετά βάζει τι σάλτσα "και το ξέρεις", " και δεν το καταλαβαίνεις", "και είναι αλήθεια", "και δεν το ξέρεις" αλλά φυσικά ούτε τις πραγματικές έννοιες των λέξεων ΑΛΗΘΕΙΑ, ΞΕΡΩ, και ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ αναγνωρίζει. Άμα εσύ πείς "και το ξέρεις" για να το κλειδώσεις ώστε να μην σου πεί τίποτα και πεί Εδώ δεν έχει τέτοια λανθασμένη γνώση για τον εαυτό του, εσύ θα πείς ότι λέει μπούρδες και όμως αυτό είναι λάθος. Η λέξη ΞΕΡΩ έχει ακριβώς την ίδια έννοια με τη λέξη ΓΝΩΡΙΖΩ που σημαίνει ότι κατέχω πληροφορίες, γνώση και κτλ. . Ο μέσος Έλληνας το ξέρει αυτό, αλλά προσπιείται ότι η λέξη ΞΕΡΩ δεν έχει την ίδια σημασία με τη λέξη ΓΝΩΡΙΖΩ ώστε να μην αφήσει να αποκαλυφθεί ότι είναι πραγματικά ηλίθιος σε κοινή θέα. Επίσης ο μέσος Έλληνας απλώς βρίζει ασυνάρτητα και απαίσια όποιον δεν του αρέσει που προφανώς δεν εμφανίζουν συμπεριφορά ηλιθίου όπως ο Πάγκαλος ή ο Γιωργάκης που κοροϊδεύουν τον εαυτό τους, αλλά δεν πιστεύουν σε παραμυθάκια συνωμοσίας όπως οι περιβόητοι αεροψεκασμοί που ελέγχουν το νού και τέτοιες χαζομάρες.
      Όποιος δεν μας αρέσει τον λέμε ηλίθιο ακόμα και αν δεν βγάζει λογικό νόημα. Μαγειρεύεις φασολάδα; Ηλίθια. Τρώς φυστίκια; Ηλίθιος. Με πειράζεις άρα είσαι βλάκας, ηλίθιος και κτλ. Κανένας όμως δεν κοίταξε τη λέξη.

      "Δυστυχώς έχω καταλάβει ένα πράγμα. Ο σύγχρονος Έλληνας δεν αγαπάει τον τόπο του. "
      Οπότε κατάλαβες λάθος πράγματα. Ζείς σε γυάλα ψαριών ή κάνεις τα στραβά μάτια; Ο σύνχρονος Έλληνας αγαπάει υπερβολικά τον τόπο του. Λέει πως η Ελλάδα είναι η ομορφότερη χώρα του κόσμου, καλύπτει τους υπόλοιπους Έλληνες πολίτες με απελπισμένη υστερία στο Διαδύκτιο επιγραμίζοντας ότι οι διεφθαρμένοι πολιτικοί φταίνε για όλα σαν φθηνή δικαιολογία χωρίς να παίρνει την ευθύνη όπου αυτός έχει και τους ψήφισε, ασχολείται εμμονικά με εθνικιστικά ζητήματα και λέει τους άλλους κατώτερους απο τον ελληνικό πολιτισμό. Είναι μία επιδημία εθνικιστικής αλαζονείας σε μορφή υπέρμετρου κομπασμού( ανυψώνω τη χώρα μου και τους κατοίκους της οπότα ανυψώνω εμένα). Κοίταξε γύρω σου. Περιτριγυρίζεσαι απο ψώνια. Μην το αρνήσε γιατί συμπληρώνουν όλα τα κριτήρια.
      Τους λές "Αυτό που έκανες ήτανε ηλίθιο." και σου απαντάνε ένα έτοιματζιδικο πράγμα "Δεν καταλαβαίνεις τι λές." και σε σωπούν. Μόνο μια μεγάλη ψωνάρα θα έκανε κάτι τέτοιο και θα μελετούσε τόσο πολύ να πετάξει "απαντήματα" με κουτοπόνηρο τρόπο τόσο πολύ. Ο επιβλητικός αλαζόνας επιβάλλεται και "κλειδώνει" τις φράσεις του.
      Όμως το κρύβουν. Το κρύβουν καλά και το εκφράζουν σε μορφή εθνικισμού τώρα ώστε να μην φανούν εγωϊστές.





      Delete

Ο Νορβηγός ζογκλέρ*

  Στο τρένο, Παρασκευή κατά τις 11.30 το πρωί, από Κηφισιά-Μοναστηράκι. Ως το Ηράκλειο είχε γεμίσει το βαγόνι μας. «Ποιοι είμαστε;», θα αναρ...