Saturday, March 26, 2011

Αλλού, και "αλλού".


Η Ισπανία μέιωσε το ανώτατο όριο ταχύτητος στους μεγάλους οδικούς άξονες, από τα 120χλμ/ώρα στα 110 χλμ/ώρα, σε μία προσπάθειά της να μειώσει κατά τουλάχιστον 5% τις δαπάνες για την ενέργεια. Ανάμεσα σ' άλλα μέτρα που έλαβε, είναι και η άμεση εφαρμογή προγράμματος για την αντικατάσταση των παλαιών ελαστικών τωβν αυτοκινήτων, καθώς και την τοποθέτηση λαμπτήρων χαμηλής ενέργειας σε όλους τους φωτισμένους δημόσιους χώρους. Η κυβέρνηση προχωράει, επίσης, στην μέιωση της τιμής των εισιτηρίων στα τρένα - και αυτό στα πλαίσια της προσπάθειας μείωσης της χρήσης του αυτοκινήτου.


Σε μια άλλη χώρα που ξέρουμε, συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Το αυτοκίνητο, με όλες τις αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας και στα καύσιμα, εξακολουθεί να είναι ο βασιλιάς του δρόμου, ενώ αντίθετα τα εισιτήρα για τις δημόσιες συγκοινωνίες, αντί να γίνουν φθηνότερα, ώστε να βοηθοήσουν τους μή έχοντες και να ενθαρρύνουν περισσότερους να αφήσουν τα "αμάξια" τους, γίνονται όλο και πιο ακριβά.


Τόχουμε πεί πολλές φορές. Στην χώρα αυτήν, που όλοι ξέρουμε, όλο λάθος αποφάσεις παίρνουμε, και όλο λάθος προτεραιότητες θέτουμε.

No comments:

Post a Comment

Ο Νορβηγός ζογκλέρ*

  Στο τρένο, Παρασκευή κατά τις 11.30 το πρωί, από Κηφισιά-Μοναστηράκι. Ως το Ηράκλειο είχε γεμίσει το βαγόνι μας. «Ποιοι είμαστε;», θα αναρ...