Wednesday, July 18, 2012

"ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΩ ΑΥΤΟΧΕΙΡΑΣ, ΑΛΛΑ ΦΟΝΙΑΣ ΣΑΣ!"



El Mariachi - Εργο σε μπλε και μαύρο, του Shawn McNalty
 Η εφαρμογή των όρων του Μνημονίου (που εμένα δεν με βρίσκει τόσο αντίπαλό του, όσο με βρίσκει η απάτη και κουτοπονηριά του γραφειοκραικού συστήματος μέσα στο οποίο "μεγαλούργησε" τις τελευταίες δεκαετίες ο Έλληνας), δεν έχει καμμία σχέση με όσα γράφονται ότι είναι "απόφαση της τρόϊκας". Ο μύθος ότι κάποιοι κακοί δανειστές απ' έξω (αλήθεια, ξέρετε κανέναν δανειστή άγιο;) μας υποδεικνύουν από που θα εξοικονομήσουμε λεφτά και μας διατάσσουν πως να τα εισπράξουμε κιόλας, πρέπει να σταματήσει. Άλλωστε, μόνο ένα διαστροφικό μυαλό μπορεί να συλλάβει την ιδέα των χιλίων έμμεσων (τρόπος του λέγειν!) και άλλων εξωφρενικών φόρων που καλούμαστε να πληρώσουμε (ΕΤΑΚ, Εκτακτη Εισφορά, κλπ), και αυτό το μυαλό μπορεί να είναι ΜΟΝΟ ελληνικό. Έχουν τα μειονεκτήματά τους οι δανειστές μας, και είναι πολλά και "σκληρά". Δεν είναι αυτοί όμως που ανακάλυψαν όλους αυτούς τους απίστευτους τρόπους για να αρπάξουν χρήματα από τον απλό κοσμάκη. Αυτό, είναι έργο αποκλειστικά των ελληνικών αρχών που, αδυνατώντας να κάνουν ουσιαστικές περικοπές εκεί που πρέπει, βρήκαν ευκολότερο να επιβάλουν το ένα χαράτσι μετα το άλλο, και κυριολεκτικά να γονατίσουν τους πολίτες.

Διαβάστε αυτήν την επιστολή διαμαρτυρίας και απόγνωσης, που έστειλε στις ανάλγητες και διεφθαρμένες φορολογικές μας αρχές, ένας συμπολίτης μας από την Ιεράπτερα, ο οποίος κυριολεκτικά εξευτιλίζει το "σκεπτικό" όλων εκείνων των δημοσιουπαλληλικής νοοτροπίας καθαρμάτων που σοφίζονται τέτοια μέτρα, και καταλήγει με την υπερήφανη κραυγή που είναι και τίτλος αυτού του σημειώματος.

Η επιστολή δημοσιεύτηκε στην εβδομαδιαία εφημερίδα "Το Ποντίκι".



ΥΠΟΜΝΗΜΑ – ΔΗΛΩΣΗ

Προς το υπουργείο Οικονομικών, ΔΟΥ Ιεράπετρας

Του φορολογούμενου πολίτη Αρετούλη Γ. Νικολάου, κατοίκου του Δ.Δ. Ρίζας του Δήμου Ιεράπετρας.
Εις το εκκαθαριστικό σημείωμα που μου αποστείλατε «προσάπτε­ται» τεκμαρτό εισόδημα 8.863 ευρώ, ποσό το οποίο εγώ ποτέ δεν είδα κι ούτε θέλησα να αποκτήσω.
1.Για την οικία μου, αντικειμενικής αξίας 13.653,68 ευρώ (ΕΤΑΚ 10.8.2010), ευρισκόμενη στον οικισμό Πανακιανά του Δ.Δ. Ρίζας του Δήμου Ιεράπετρας, χωρίς καν ηλεκτροδότηση, θεωρείται τεκ­μαρτό εισόδημα 4.080 ευρώ, περίπου το 1/3 της αξίας της, τη στιγ­μή που πολύ καλύτερα σπίτια τα βρίσκει κανείς στην περιοχή μας με μόλις 150 ευρώ τον μήνα ενοίκιο (1.800/έτος).
2.Θεωρείτε τεκμαρτό εισόδημα διαβίωσης 3.000 ευρώ. Δυστυχώς για σας, λόγω της αντικαταναλωτικής και οικολογικής ιδεολογίας και τρόπου ζωής που έχω επιλέξει από το 1995, εγώ και η σύντροφός μου (2 άτομα) επιζήσαμε με μόλις 2.126,5 ευρώ για ένα ολό­κληρο έτος, συμπεριλαμβανομένων και των εξόδων της βενζίνης του αυτοκινήτου μου, που χρησιμοποιώ κυρίως για τις αγροτικές εργασίες μου. Δηλαδή ζητάτε για φόρο το 1/4 του ετήσιου εισοδή­ματος επιβίωσής μου!!!
3.Όσο για το αυτοκίνητό μου, μοντέλο '91 και κυβισμού 750 κ.εκ., με έξοδα ασφάλισης – τελών κυκλοφορίας 300 ευρώ και συντήρη­ση από εμένα τον ίδιο (ως πρώην μηχανικός), θεωρείτε τεκμαρτό εισόδημα 2.000 ευρώ.
Κατόπιν όλων αυτών που ανέλυσα παραπάνω και επικαλούμενος το τελευταίο άρθρο του Συντάγματος, δηλώνω τα εξής:
α) Μεταξύ της επιλογής να μην τρώω για τρεις (3) μήνες
και να πλη­ρώσω τον φόρο που ζητάτε, θα προτιμήσω να μην πληρώσω ούτε ένα ευρώ.
β) Μεταξύ της επιλογής να γίνω αυτόχειρας ή φονιάς, θα προτιμή­σω να γίνω φονέας σας.
γ) Αν δεν έχετε κάνει κάποιο λάθος με αυτό το εκκαθαριστικό που μου αποστείλατε, τότε είστε αχρείοι και απατεώνες και κλέφτες.
7.7.2012
Άνευ ουδεμίας εκτίμησης
Ν. Αρετούλης»

2 comments:

  1. Αγαπητέ Κε Αρετούλη, γίνεστε άδικος... απο που θα βρεί χρήματα η ΠεΡιφέρεια Δυτ. Ελλάδος να πληρώσει τα 15.300 ευρω που χρειάζεται για να ανοίξει λογαρισαμό στο facebook και άλλα 13.000 ευρω για να ανοίξει λογαριασμό στο twitter ? ΑΠΟ ΠΟΥ ????

    ReplyDelete
  2. Απαιχτος ο Αρετούλης-όχι τυχαίο το επιθετο. Έβαλε τα γυαλιά σε μας τους φοροτεχνικούς με τα πολύ ωραία επιχειρήματά του.Εύγε......

    ReplyDelete

Ο Νορβηγός ζογκλέρ*

  Στο τρένο, Παρασκευή κατά τις 11.30 το πρωί, από Κηφισιά-Μοναστηράκι. Ως το Ηράκλειο είχε γεμίσει το βαγόνι μας. «Ποιοι είμαστε;», θα αναρ...