Sunday, February 3, 2013

ΦΥΛΛΟ-ΦΤΕΡΩΝΤΑΣ (Σκόρπιες Σκέψεις)

ΤΖΕΡΙ ΜΠΡΑΟΥΝ, 75, κυβερνήτης της Πολιτείας της Καλιφορνία, που έχει την 9η ισχυρότερη οικονομία στον κόσμο. Η αυστηρή του δημοσιονομική του πολιτική , με σημαντικές περικοπές που πρέπει να κάνουν οι συμπολίτες του στα συνταξιοδοτικά τους ταμεία, (περικοπές που θα εξοικονομήσουν 55 δις. δολάρια στα επόμενα 30 χρόνια), είδε την εταιρεία αξιολόγησης Standard & Poors να ανεβάζει έστω κατά μία βαθμίδα την πιστοληπτική ικανότητα της Πολιτείας, που με 38 εκατομμύρια κατοίκους είναι η πιο πυκνοκατοικημένη στις ΗΠΑ. Δηλαδή, έχουν κι άλλοι πλούσιοι τα προβλήματά τους. Μην νομίζετε ότι είμαστε μόνο εμείς.


ΤΙΤΙΒΙΣΜΑΤΑ
(Εκ του Tweeted!)

Δημοσκόπηση χθεσινή: To 27% των Αμερικανών πιστεύουν ότι ο Θεός νοιάζεται που ομάδα αμερικανικού ποδοσφαίρου θα κερδίσει το φετινό Super Bowl – που παίχτηκε σήμερα τα ξημερώματα μετά των San Francisco 49ers, και των Baltimore Ravens. «Πάνω που νόμιζες πως οι Ηνωμένες Πολιτείες των Ηλιθίων δεν θα μπορούσε να είχε τόσους πολλούς», σχολιάζει ο σπουδαίο stand-up κωμικός, πολιτικός σχολιαστής και συγγραφέας William Maher.
 
ΟΠΩΣ καταλάβατε, άρχισα να Tweetάρω. Πολλοί είναι εκείνοι που μου ζητούν να γίνουν followers μου. Δηλαδή, πιστοί μου; Αν είν' αυτό, με τρομάζει. Από την άλλη, έχω ένα πρόβλημμα, από γεννησιμού. Δυσκολεύομαι να πω "όχι". Όσοι μουχτυπούν τη πόρτα, τους ανοίγω. Αλλά έτσι, ξαφνικά, γέμισε το σπίτι μου, και δεν ξέρω πως να τους περιποιηθώ όλους. Μου είναι αδιανόητο νάρθει επισκέπτης και να μην τον τραττάρω με ό,τι καλύτερο έχω. Όμως, έχω και πολύ λίγα τετραγωνικά - πως να φιλοξενήσω τόσους ανθρώπους; Άρχισα, λοιπόν, να βάζω κριτήρια, τουλάχιστον για όσους δεν ξέρω προσωπικά. Ένα από αυτά, είναι η μία γραμμούλα που καλείται να γράψει ο καθένας για να "περιγράψει" τον εαυτό του, στο Tweeter. Για παράδειγμα, με ενθουσιασμό καλωσόρισα τον Γιώργο Γ., που γράφει "Καμμιά δουλειά δεν είναι ντροπή εκτός του ενεχυροδανειστή...". Και χωρίς τύψεις δεν ένοιξα την πόρτα στον Θανάση Κ. που έγραψε "άνοιξε, ρε πούστη!". 

 


 

No comments:

Post a Comment

Ο Νορβηγός ζογκλέρ*

  Στο τρένο, Παρασκευή κατά τις 11.30 το πρωί, από Κηφισιά-Μοναστηράκι. Ως το Ηράκλειο είχε γεμίσει το βαγόνι μας. «Ποιοι είμαστε;», θα αναρ...