Saturday, August 31, 2024

CHRISTOS’S PLAYLIST (August 2024)*

 


ALEXANDRA LEAVING – Sharon Robertson (Cover Leonard Cohen)

A THOUSAND KISSES DEEP – Leonard Cohen (With Sharon Robertson)

LITTLE BLUE - Jacob Collier

TRUE LOVE WILL NEVER FADE – Mark Knopfler

COYOTES - Richard Thompson

A BAR SONG (Tipsy) – Shaboozey

ΚΟΥΤΣΗ ΚΙΘΑΡΑΔήμητρα Γαλάνη, Ονειράμα

WHEN I GET LOW, I GET HIGH – Hot Sardines, ft. Alan Cumming

DON’T STOP BELIEVIN’ – Journey

BOTH SIDES NOW – Joni Mitchell

IF I SHOULD FALL BEHIND – Bruce Springsteen with the Sessions Band (Live in Dublin)

THESE ARE THE DAYS – Van Morrison

A VOLTE IL CUORE – Andrea Bocelli

SMILE – Nat King Cole, 1954

BED OF ROSES – Bon Jovi

WHAT’S IN THE TEA? – Calimossa

ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ (Της Αγάπης Μαχαιριά) – Χάρης & Πάνος Κατσιμίχας

SEE YOU AGAIN (Wiz Kalifa, ft. Charlie Puth)


*Αρκετοί, που μου κάνουν την τιμή να με ακούνε κάθε μέρα (Δευτέρα-Παρασκευή, 9-10πμ, στην εκπομπή μου Πρώτο Πρόγραμμα της ΕΡΤ, μου ζητάνε κατά καιρούς να τους λέω μερικά από τα τραγούδια που επιλέγω να "παίξω" στον Καθρέφτη μου. Σκέφτηγκα λοιπόν, στο τέλος κάθε μήνα, να συντάσσω και να αναρτώ εδώ, στο blog μου, κάποιες από τις μουσικές επιλογές μου, που αγαπώ ιδιαίτερα. Αρχίζω, λοιπόν, από τον Αυγουστο, που "τελειώνει" σήμερα. Και από αυτήν, την 1η Playlist, ξεχωρίζω το αγαπημένο μου, που είναι το Little Blue του Jacob Collier, που το ανέβασα εδώ.


ΚΑΛΗ ΑΚΡΟΑΣΗ, και αν θέλετε, γράψτε μου εδώ και τις εντυπώσεις σας. 

No comments:

Post a Comment

CHRISTOS’S PLAYLIST (August 2024)*

  ALEXANDRA LEAVING – Sharon Robertson (Cover Leonard Cohen) A THOUSAND KISSES DEEP – Leonard Cohen (With Sharon Robertson) LITTLE BLUE ...