Ο Άντρου Όσβαλντ και η ομάδα του στο Πανεπιστήμιο του Ουόρικ
στην Αγγλία, συνέκριναν στοιχεία από έρευνά τους για την ικανοποίηση της ζωής
πέραν των 900.000 πολιτών 27 ευρωπαϊκών χωρών από το 1980 έως το 2011, με
επίσημα στοιχεία ετήσιας διαφημιστικής δαπάνης (πάντα σε σχέση με την βιοτική
ευημερία), για την ίδια χρονική περίοδο.
Σύμφωνα λοιπόν με την μεγάλη, και εμπεριστατωμένη αυτήν έρευνα, «όσο πιο υψηλή ήταν η διαφημιστική δαπάνη μιας χώρας σε έναν μόνο χρόνο, τόσο λιγότερο ικανοποιημένοι ήταν οι πολίτες της από την ζωή τους έναν ή δύο χρόνια μετά. Όπως λέει και το Harvard Βusiness Review, που παρουσίασε την έρευνα (εδώ: https://hbr.org/2020/01/advertising-makes-us-unhappy), ως συμπέρασμα: Η διαφήμιση μας κάνει δυστυχισμένους!
No comments:
Post a Comment