Η απορία μου γεννήθηκε αυθόρμητα προχθές καθώς παρακολουθούσα το Σ/Κ στην τηλεόραση του Σκάϊ τις Γλυκές Αλχημείες με τον Στέλιο Παρλιάρο. Ο οποίος, όπως και όλοι οι άλλοι συνάδελφοί του, εκτελεί και συνταγές τις οποίες έχει σχεδιάσει ο ίδιος με βάση συγκεκριμένα προιόντα τα οποία διατίθενται, επι πληρωμή στο κανάλι, από τις εταιρείες που τα παράγουν ή τα πωλούν. Με κυρίευσε μελαγχολία, καθώς έβλεπα τον διάσημο αυτόν σεφ να φτιάχνει ένα γλυκό με βάση το ψωμί, επειδή μία αρτοβιομηχανία είχε πληρώσει κάποια χρήματα για να χρησιμοποιηθούν τα προιόντα της και μάλιστα σε περίοπτη θέση. Συγγνώμη, αλλά αυτό δεν είναι μαγειρική. Είναι άγρα πελατών. Ο καημένος ο σεφ, όση ώρα ετοίμαζε και εκτελούσε τη συνταγή, είχε τον νου του στο να βγάζει τις φέτες ψωμιού έτσι ώστε να φαίνεται το πλαστικό περιτύλιγμα με την μάρκα του προιόντος, ή να αλείφει το βούτυρο σε κάθε φέτα έχοντας ακριβώς δίπλα του, ώστε να το πιάνει η κάμερα, την συσκευασία του. Δεν είμαι εναντίον της τοποθέτησης προιόντος, ιδίως σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς. Αλλά θάθελα να την δώ να γίνεται με έναν τρόπο ευφάνταστο και καθόλου κραυγαλέο και προκλητικό. Και είναι προφανές ότι σε τούτον τον τομέα του μάρκετιγκ, πάσχουμε οικτρά.
Thursday, March 13, 2014
ΜΑΓΕΙΡΑΣ Ή ΠΛΑΣΙΕ;
Η απορία μου γεννήθηκε αυθόρμητα προχθές καθώς παρακολουθούσα το Σ/Κ στην τηλεόραση του Σκάϊ τις Γλυκές Αλχημείες με τον Στέλιο Παρλιάρο. Ο οποίος, όπως και όλοι οι άλλοι συνάδελφοί του, εκτελεί και συνταγές τις οποίες έχει σχεδιάσει ο ίδιος με βάση συγκεκριμένα προιόντα τα οποία διατίθενται, επι πληρωμή στο κανάλι, από τις εταιρείες που τα παράγουν ή τα πωλούν. Με κυρίευσε μελαγχολία, καθώς έβλεπα τον διάσημο αυτόν σεφ να φτιάχνει ένα γλυκό με βάση το ψωμί, επειδή μία αρτοβιομηχανία είχε πληρώσει κάποια χρήματα για να χρησιμοποιηθούν τα προιόντα της και μάλιστα σε περίοπτη θέση. Συγγνώμη, αλλά αυτό δεν είναι μαγειρική. Είναι άγρα πελατών. Ο καημένος ο σεφ, όση ώρα ετοίμαζε και εκτελούσε τη συνταγή, είχε τον νου του στο να βγάζει τις φέτες ψωμιού έτσι ώστε να φαίνεται το πλαστικό περιτύλιγμα με την μάρκα του προιόντος, ή να αλείφει το βούτυρο σε κάθε φέτα έχοντας ακριβώς δίπλα του, ώστε να το πιάνει η κάμερα, την συσκευασία του. Δεν είμαι εναντίον της τοποθέτησης προιόντος, ιδίως σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς. Αλλά θάθελα να την δώ να γίνεται με έναν τρόπο ευφάνταστο και καθόλου κραυγαλέο και προκλητικό. Και είναι προφανές ότι σε τούτον τον τομέα του μάρκετιγκ, πάσχουμε οικτρά.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Έκλαιγα όλη νύχτα!...
ΜΙΚΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ: Από έναν δάσκαλο, που πριν από αρκετούς μήνες μου έστειλε ένα μέϊλ. Δεν θέλω να πω το όνομά του, γιατί ζούμε μέρες αδ...
-
Υποψήφιος για το βρετανικό θεατρικό Βραβείο Λόρενς Ολίβιε είναι ο Δημήτρης Παπαϊωάννου. Τα θεατρικά βραβεία, τα οποία θεωρούνται τα «T...
-
Ποιός "μεγαλύτερος" δεν θυμάται το Ρωσικόν η το Πετρογραντ στην Πανεπιστημίου με τα τρομερά πιροσκί με κιμά ; Ε, από τότε δεν έχ...
No comments:
Post a Comment