Friday, December 09, 2011

Ανατάση ψυχής (αλλά και κ΄ρυφή μελαγχολία...)

Η Φιλαρμονικη Ορχηστρα της Κοπενγχάγης, παίζει το Μπολερό του Ραβέλ στον κεντρικό σταθμό τρένων της πόλης. Κάτι σαν στον Σταθμό Λαρίσσης, ας πούμε...

No comments:

Post a Comment

Διαφθορά στη Κύπρο; Συκοφαντίες !...

  Ελάτε τώρα, διαφθορά στη Κύπρο; Σοβαρά; Πολυεπίπεδη, μάλιστα, όπως αποκαλύπτει ο ερευνητής δημοσιογράφος και συγγραφέας Μακάριος Δρουσιώτη...