Sunday, March 30, 2014

Ο ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΟΣ κ.ΠΑΠΑΔΗΜΟΥΛΗΣ



Γράφει ο Δημήτρης Παπαδημούλης, του ΣΥΡΙΖΑ, σ' ένα tweet του @papadimoulis σήμερα:

Ολες οι δημοσκοπήσεις δείχνουν πρωτιά του ΣΥΡΙΖΑ και ανοδική τάση. Γι αυτό κ οι εναντίον μας επιθέσεις, απο ΝΔ-ΠΑΣΟΚ και ΜΜΕ θα κλιμακωθούν.

Αυτό είναι ενδιαφέρον μόνο από επικοινωνιακής απόψεως. Δείχνει πόσο, και σ' αυτόν τον τομέα, έχουμε μείνει πίσω στην Ελλάδα. Πρόκειται για τη γνωστή συνταγή "δώσε στον λαό έναν εχθρό και θα ησυχάσει". Και πάει πολλά χρόνια πίσω, όχι μόνο στην πολιτική, αλλά και στην επικοινωνία των ανθρώπων στο χωριό ή στη γειτονιά, όταν η ανάγκη τους να καλύψουν δικά τους λάθη έρριχναν το φταίξιμο στην ζήλεια και στον φθόνο του άλλου "επειδή εγώ είμαι πιο ωραία" ή "επειδή οι δικές μου κότες γεννούν περισσότερα αυγά".

Επιστρέφοντας στο tweet του κ. Παπαδημούλη, βλέπουμε να αναβιώνει αυτή η παλιά ανθρώπινη συνήθεια: αδυνατώντας να επιχειρηματολογήσει για τις δικές του αρετές, ή τουλάχιστον να σιωπήσει εάν είναι άνθρωπος σεμνός και δεν έχει ανάγκη από την καταξίωση του άλλου, καταφεύγει στην χαριτωμένη εξήγηση της ωραίας της γειτονιάς και του επιτυχημένου πτηνοτρόφου του χωριού.

ΥΓ.: Εγώ, που επικρίνω έντονα τον ΣΥΡΙΖΑ διότι θεωρώ τις περισσότερες πολιτικές του θέσεις μετέωρες, μη πραγματοποιήσιμες, ζημιογόνες για τον τόπο, άρα και επικίνδυνες,  και έχουσες πελώρια τη σφραγίδα του λαϊκισμού, και που είμαι μέρος και εγώ του συστήματος των ΜΜΕ, είναι βέβαιος ο κ. Παπαδημούλης (σ.σ.: για μένα, προσωπικά, από τις μεγαλύτερες απογοητεύσεις από ανθρώπους προερχόμενους από τον χώρο της Ανανεωτικής Αριστεράς), ότι ασκώ κριτική στο κόμμα του επειδή είμαι μέρος ενός συστήματος που δεν αντέχει την πρωτιά του;

No comments:

Post a Comment

Ο Νορβηγός ζογκλέρ*

  Στο τρένο, Παρασκευή κατά τις 11.30 το πρωί, από Κηφισιά-Μοναστηράκι. Ως το Ηράκλειο είχε γεμίσει το βαγόνι μας. «Ποιοι είμαστε;», θα αναρ...