Tuesday, March 11, 2014

ΠΡΟΣΩΠΑ & ΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ("Φιλελεύθερος" 10.03.2014)



ΚΩΣΤΑΣ ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ, 27,  Έλληνας αθλητής ο οποίος, με άλμα 5,80μ στο άλμα επί κοντώ, κατέκτησε το Χρυσό Μετάλλιο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα κλειστού στίβου το Σάββατο στην Πολωνία. Είναι ένας σεμνός αθλητής, ο οποίος ανέβηκε τον προσωπικό του Γολγοθά το 2007 όταν σε αγώνες στίβου στην Ελλάδα βρέθηκε θετικός σε τεστ αναβολικών και αποκλείστηκε από όλους τους αγώνες ως το 2009. Δεν σταμάτησε στιγμή να προπονείται, και επανήλθε για να αποδείξει ότι οι πραγματικές δυνατότητές του είναι για πολύ ψηλά. Όπως και έγινε προχθές. Από εκεί και ύστερα, όπως συμβαίνει πάντα στην Ελλάδα, την σκυτάλη πήρε η Αγία Υπερβολή. Χθες, διάβασα τον τίτλο στην ιστοσελίδα της Δημόσιας Τηλεόρασης, που έλεγε: «Παγκόσμιος Ημίθεος ο Κώστας Φιλιππίδης. Χρυσό Μετάλλιο στο Επί Κοντώ του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος». Και βεβαίως το inbox όλων των δημοσιογράφων γέμισε από τα συγχαρητήρια μηνύματα προς τον αθλητή των αρχηγών όλων των πολιτικών κομμάτων, αλλά και ολόκληρου στρατού πολιτικών. Οι περισσότεροι από τους οποίους δεν ξέρουν καν τι είναι το «επί κοντώ», και για αυτό άλλωστε τα συγχαρητήρια μηνύματά τους τα έγραψαν άλλοι.
 
ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ ΚΟΡΤΩ, 35, γεννηθείς στη Θεσσαλονίκη συγγραφέας, πρόσωπο των τελευταίων ημερών στην Ελλάδα καθώς το όνομά του είχε εμφανιστεί κατ’ αρχας στη λίστα εκείνων που στηρίζουν το νέο πολιτικό εγχείρημα του δημοσιογράφου Σταύρου Θεοδωράκη με την ίδρυση του κόμματος «Το Ποτάμι». Ο κ. Κορτώ, ο οποίος είναι τακτικός συνεργάτης της ιστοσελίδας protagon.gr, ισδρυτής της οποίας είναι ο κ. Θεοδωράκης, διέψευσε αμέσως ότι θα πολιτευτεί με το «Ποτάμι», λέγοντας ότι «εγώ είμαι ταγμένος στον άντρα μου και τα βιβλία μου». Νέος και εξαιρετικά ταλαντούχος, ο Κορτώ δήλωσε πολύ νωρίς ότι είναι ομοφυλόφιλος, όχι επειδή ήταν υποχρεωμένος να το κάνει, αλλά επειδή αισθανόταν ότι απέναντι στους φίλους και αναγνώστες του ήθελε να είναι ευθύς.
 
ΤΗΝ επόμενη μέρα της δήλωσής του ότι δεν πολιτεύεται με το κόμμα του Θεοδωράκη, ο δημοσιογράφος Δήμος Βερύκιος, στην πρωινή ραδιοφωνική εκπομπή που έχει στον σταθμό Alpha FM το επιχειρηματία Δημήτρη Κοντομηνά, αποφάσισε να κάνει χυδαίο χιούμορ κατά του Αύγουστου Κορτώ, αποκαλώντας τον «κυρά Αυγουστίνα», επικροτώντας σχόλιο ακροατού που είπε για τους γκέϊ ότι «τους χρειάζεται χρυσαυγίτης», και παρατηρώντας ακόμα ότι οι άνδρες ομοφυλόφιλοι «δεν έχουν μόνο θηλυκό κορμί, αλλά και θηλυκό μυαλό». Όπως συμβαίνει δε πάντα με τους τσάμπα μάγκες, ο Βερύκιος έσπευσε να πει ότι αυτά «δεν τα εννοούσε έτσι», ότι ειπώθηκαν στα πλαίσια «πολιτικής πρόζας της εκπομπής», ότι δεν είχε σκοπό να θίξει τον συγγραφέα (φαντάσου να είχε κιόλας δηλαδή), και ζήτησε συγγνώμη.
 
ΧΘΕΣ, ο κ. Κορτώ επανήλθε στο θέμα και, μη αποδεχόμενος την «συγγνώμη» του ακατάσχετου δημοσιογράφου, ανακοίνωσε ότι καταθέτει εναντίον του αγωγή. Αιτιολογώντας δε την απόφασή του στο facebook του, γράφει μεταξύ άλλων: «Όταν ο απόηχος της ραδιοφωνικής αυτής θηριωδίας άγγιξε τους αγαπημένους μου ανθρώπους, όταν είδα τον σύντροφό μου – τον άντρα μου, όπως διεκδικώ το δικαίωμα να τον αποκαλώ – να προσπαθεί να συγκρατήσει τα δάκρυα της οργής που τον κατέκλυζε, κι όταν η σύντροφος του πατέρα μου και δεύτερή μου μάνα μου τηλεφώνησε για να μου πει ότι ο πατέρας μου είχε υποστεί υπερτασική κρίση έπειτα από την έκθεσή του στα δεκαπέντε αυτά λεπτά χολής και μίσους για τον μοναχογιό του, η συνολική αυτή κατάσταση επέβαλε την λήψη μιας απόφασης."

No comments:

Post a Comment

Ο Νορβηγός ζογκλέρ*

  Στο τρένο, Παρασκευή κατά τις 11.30 το πρωί, από Κηφισιά-Μοναστηράκι. Ως το Ηράκλειο είχε γεμίσει το βαγόνι μας. «Ποιοι είμαστε;», θα αναρ...