Sunday, September 9, 2012

ΖΗΤΗΜΑ ΤΙΜΗΣ...



Ο σερ Ουίνστον Τσέρτσιλ βρέθηκε κάποτε σε μια συνεστίαση του Συντηρητικού Κόμματος. Εκεί  βλέπει μια κυρία να τον περιεργάζεται συνεχώς με βλέμμα ερεθιστικό. Την πλησιάζει, λοιπόν, και ακολουθεί μεταξύ τους ο εξής διάλογος

-- Κυρία μου θα θέλατε να κοιμηθούμε μαζί για πέντε εκατομμύρια λίρες;
-- Θεέ μου, κύριε Τσέρτσιλ... Ε, υποθέτω ... θα πρέπει να συζητήσουμε τους όρους, βεβαίως...
-- Θα κοιμόσασταν μαζί μου για πέντε λίρες;
-- Κύριε Τσερτσιλ, τί είδους γυναίκας νομίζετε ότι είμαι;!
-- Κυρία μου, αυτό το έχουμε ήδη εμπεδώσει. Τώρα, διαπραγματευόμαστε την τιμή.

No comments:

Post a Comment

Ο Νορβηγός ζογκλέρ*

  Στο τρένο, Παρασκευή κατά τις 11.30 το πρωί, από Κηφισιά-Μοναστηράκι. Ως το Ηράκλειο είχε γεμίσει το βαγόνι μας. «Ποιοι είμαστε;», θα αναρ...