Monday, January 18, 2016

ΡΙΖΕΣ

Saatchi Art Artist Carly Landry; Painting, “Deep Roots”

Επιστρέφω προσωρινώς, εδώ απ’ όπου θα φεύγω πάντα.
Κράτησε πολύ η τελευταία μου στάση εδώ, βοηθώντας με να καταλάβω ότι δεν μπορώ να ριζώσω σε μέρος όπου ρίζες δεν έχω.
Αναφορές, ναι.
Πιστοποίηση, βεβαίως.
Συναισθηματικά, δεν χωρεί αμφιβολία.
Αλλά «μονιμότητα» δεν είχα ποτέ, και ποτέ δεν θέλω νάχω.
Οι αποδράσεις μου πιστοποιούνται απόλυτα από τα ένσημα που μου λείπουν. Αυτά που  βεβαιώνουν ότι σύνταξη δεν θα πάρω ποτέ.
Η σύνταξη, για μένα, είναι ένα είδος τυπικής αναγνώρισης. Ό,τι κάποιος δούλεψε πολύ, τροφοδότησε το σύστημα πολύ, και εισπράττει ένα  «ευχαριστώ» λίγο!

Εγώ όμως, που δεν δύναμαι να την αποσπάσω από το κράτος με αλχημείες ή με  «συμπτωματικές τροποποιήσεις», και που δεν θέλω να του εκμαιεύσω και ένα «ευχαριστώ» που έτσι κι αλλιώς δεν είναι ικανό ούτε να την καταλάβει, κάνω τις επιλογές μου ανάλογα…

No comments:

Post a Comment

Ο Νορβηγός ζογκλέρ*

  Στο τρένο, Παρασκευή κατά τις 11.30 το πρωί, από Κηφισιά-Μοναστηράκι. Ως το Ηράκλειο είχε γεμίσει το βαγόνι μας. «Ποιοι είμαστε;», θα αναρ...